Vállalatunk
Az emberek a világ minden táján minden nap igénylik a tiszta környezetet; munkahelyek, intézmények, gyárak, kórházak, iskolák, repülőterek, otthonok…
Ahogy nő a világ népessége, az életszínvonal is javul, a világ minden táján megnövekedik az igény a takarításra és a jobb életminőségre.
A Nilfisk megalapításának alappillére az a vízió, hogy a világon a legjobb minőségű termékeket gyártsuk és állítsuk elő. A piacok és az ügyfelek változó igényeit a Nilfisk az elmúlt több mint 100 évben innovatív termékekkel és megoldásokkal elégítette ki. Az évek múlásával cégeket vásároltunk fel alapterületünk növelése érdekében, ma pedig szilárdan állunk, együtt. Az innováció és a legjobb elérhető termékek gyártása melletti elkötelezettségünk ígéretének szellemében egyesültünk. Mára cégünk megalapítójának víziója valóra vált.
- 5500 alkalmazott
- Teljes nettó értékesítés 918 millió EUR (2014)
- Értékesítési egységeink a világ 45 országában vannak jelen
- A Nilfisk termékeit több mint 100 országban értékesítik
- Több mint 250 mérnökünk kötelezte el magát a termékek fejlesztése mellett
- A termékfejlesztést a teljes forgalom körülbelül 3 %-ával támogatjuk
- 2014-ben 46 új terméket és termékváltozatot vezettünk be
- A világ 10 országában rendelkezünk gyártó üzemmel
- Több mint 700 helyszíni alkalmazottunk van
- Az NKT Csoport tagja
Stratégia
Az új stratégia a 2010-2015-ös stratégiával megalkotott alapokra épít, a cél, hogy az ügyfelek előnyben részesített választásává váljunk. Előző stratégiánk alkalmazásának köszönhetően a Nilfisk megnövelte a vevői megelégedettség színvonalát, és megerősítette a piaci lefedettséget számos olyan kezdeményezéssel, ami az értékesítés és a szervizszolgáltatási képességet növekedésére, valamint az ügyfelekkel való szorosabb kapcsolat kialakítására irányult.
Növekedés piacvezetővé válási céllal
Az Accelerate-nek köszönhetően keressük a lehetőségét annak, hogy növeljük piaci részesedésünket azáltal, hogy piaci lehetőségeinket kiaknázzuk, és ajánlatainkat egyértelműbbé tesszük ügyfeleink számára. Leegyszerűsítve arra törekszünk, hogy vállalatunkat piacvezető pozícióba vezessük.
Front-end megerősödés
Folyamatosan az ügyfeleink igényeinek és követelményeinek való megfelelésre összpontosítva, további front-end befektetéseket tervezünk, beleértve az értékesítési és szolgáltatási forrásokat és a támogató rendszereket is.
Versenyképes ajánlatok
Továbbfejlesztjük erős, innovatív portfóliónkat, hogy elérhetőbbek és könnyebben érthetők legyünk ügyfeleink számára, miközben továbbra is folyamatos figyelmet szentelünk az ügyfél tulajdonosi összköltségre.
Erős márkák felépítése
Több lépést is tettünk és teszünk vállalati márkánk a globális termékmárkáinkkal való egységesítésére, hogy létrehozzunk egy erős globális Nilfisk márkát. Így a Nilfisk a takarítási megoldások teljes portfólióját kínálja majd mind a professzionális, mind a háztartási üzleti megoldásokhoz.
Növelni az ellátási lánc teljesítményét
Továbbra is javítani kívánjuk az ügyfelekhez való eljuttatás élményét a 2013-ban bevezetett Global Supply Chain Transformation Program programunk segítségével, miközben jelentős mértékben csökkentjük a cost-to-serve költségeket és a működő tőkét.
Agilis és kereskedelmi szervezet
A fokozódó növekedés erős és szilárd alapot igényel, amely a teljesítményre összpontosító magasan képzett munkaerőből áll. A Nilfisknél továbbra is javítani és bővíteni kívánjuk alkalmazottaink képességeit, és szerepükben támogatni a vezetőket. A 2013-ban bevezetett Global Supply Chain Transformation Program programunk segítségével, miközben jelentős mértékben csökkentjük a cost-to-serve költségeket és a működő tőkét.