Vállalatunk

Az emberek a világ minden táján minden nap igénylik a tiszta környezetet; munkahelyek, intézmények, gyárak, kórházak, iskolák, repülőterek, otthonok…

Ahogy nő a világ népessége, az életszínvonal is javul, a világ minden táján megnövekedik az igény a takarításra és a jobb életminőségre.


A Nilfisk megalapításának alappillére az a vízió, hogy a világon a legjobb minőségű termékeket gyártsuk és állítsuk elő. A piacok és az ügyfelek változó igényeit a Nilfisk az elmúlt több mint 100 évben innovatív termékekkel és megoldásokkal elégítette ki. Az évek múlásával cégeket vásároltunk fel alapterületünk növelése érdekében, ma pedig szilárdan állunk, együtt. Az innováció és a legjobb elérhető termékek gyártása melletti elkötelezettségünk ígéretének szellemében egyesültünk. Mára cégünk megalapítójának víziója valóra vált.

A Nilfisk Csoport központja Dániában található, 45 országban rendelkezünk értékesítési képviselettel. Erős forgalmazói hálózatunknak köszönhetően a Nilfisk több mint 100 országban dobja piacra és értékesíti termékeit forgalmazókon keresztül. Gyártó üzemeink Ázsiában, Európában és Amerikában találhatók.
Termékeink első sorban a kereskedelmi takarító gép piacra összpontosítanak, amely piacon megtalálhatók az intézményi és ipari ügyfelek, valamint a professzionális takarító vállalatok is. A fő termékvonalat a padlóápoló berendezések, úgymint a padlótisztító gépek és seprőgépek, porszívók, magasnyomású mosók és kültéri tisztító- és karbantartó gépek alkotják.
A termékeket több márkanév alatt értékesítjük, így globális márkáink a Nilfisk és a Viper alatt, valamint regionális és helyi márkák alatt is, úgymint az Advance és a Clarke.

  • 5500 alkalmazott
  • Teljes nettó értékesítés 918 millió EUR (2014)
  • Értékesítési egységeink a világ 45 országában vannak jelen
  • A Nilfisk termékeit több mint 100 országban értékesítik
  • Több mint 250 mérnökünk kötelezte el magát a termékek fejlesztése mellett
  • A termékfejlesztést a teljes forgalom körülbelül 3 %-ával támogatjuk
  • 2014-ben 46 új terméket és termékváltozatot vezettünk be
  • A világ 10 országában rendelkezünk gyártó üzemmel
  • Több mint 700 helyszíni alkalmazottunk van
  • Az NKT Csoport tagja

Stratégia

2015-ben a Nilfisk bevezette új növekedési stratégiáját a 2015-2018-as időszakra, ami az ‘Accelerate’ nevet kapta. Az Accelerate a növekvő piaci részesedére összpontosít, és számos növekedést generáló kezdeményezést foglal magában


Az új stratégia a 2010-2015-ös stratégiával megalkotott alapokra épít, a cél, hogy az ügyfelek előnyben részesített választásává váljunk. Előző stratégiánk alkalmazásának köszönhetően a Nilfisk megnövelte a vevői megelégedettség színvonalát, és megerősítette a piaci lefedettséget számos olyan kezdeményezéssel, ami az értékesítés és a szervizszolgáltatási képességet növekedésére, valamint az ügyfelekkel való szorosabb kapcsolat kialakítására irányult.

Növekedés piacvezetővé válási céllal

Az Accelerate-nek köszönhetően keressük a lehetőségét annak, hogy növeljük piaci részesedésünket azáltal, hogy piaci lehetőségeinket kiaknázzuk, és ajánlatainkat egyértelműbbé tesszük ügyfeleink számára. Leegyszerűsítve arra törekszünk, hogy vállalatunkat piacvezető pozícióba vezessük.

A globális piacvezető pozíció, mint felettes cél magában foglalja vállalatunk a professzionális takarítóberendezések csúcsminőségű termékeinek piacán megszerzett vezető pozíciójának megerősítésére irányuló kezdeményezéseinket. Ezt támogatja a piac középső szegmensére irányított erősebb fókusz az alapvető takarítótermékek számának növelésére.
Az értékesítési és marketing tevékenységekbe való folyamatos befektetésekkel igyekszünk megerősíteni vállalatunk hatótávolságát és pozícióját a feltörekvő piacokon megerősíteni. A Nilfisk célja, hogy aktív szerepet töltsön be a takarítóberendezés ipar globális konszolidációjában, és folyamatosan keresse a fúziók és vállalatfelvásárlások megfelelő lehetőségét.
Stratégiai eszközök a növekedés támogatására
Ezeket a növekedési kezdeményezéseket négy stratégiai eszközünk támogatja, amelyek meghatározzák a prioritások sorrendjét a következő stratégiai periódusban:
1. Front-end megerősödés
2. Versenyképes ajánlatok
3. Erős márkákat felépíteni
4. Növelni az ellátási lánc teljesítményét
Az eszközök realizálásának alapja egy agilis és kereskedelmi vállalat kifejlesztése.
​​

Front-end megerősödés

Folyamatosan az ügyfeleink igényeinek és követelményeinek való megfelelésre összpontosítva, további front-end befektetéseket tervezünk, beleértve az értékesítési és szolgáltatási forrásokat és a támogató rendszereket is.


Versenyképes ajánlatok

Továbbfejlesztjük erős, innovatív portfóliónkat, hogy elérhetőbbek és könnyebben érthetők legyünk ügyfeleink számára, miközben továbbra is folyamatos figyelmet szentelünk az ügyfél tulajdonosi összköltségre.


Erős márkák felépítése

Több lépést is tettünk és teszünk vállalati márkánk a globális termékmárkáinkkal való egységesítésére, hogy létrehozzunk egy erős globális Nilfisk márkát. Így a Nilfisk a takarítási megoldások teljes portfólióját kínálja majd mind a professzionális, mind a háztartási üzleti megoldásokhoz.


Növelni az ellátási lánc teljesítményét

Továbbra is javítani kívánjuk az ügyfelekhez való eljuttatás élményét a 2013-ban bevezetett Global Supply Chain Transformation Program programunk segítségével, miközben jelentős mértékben csökkentjük a cost-to-serve költségeket és a működő tőkét.


Agilis és kereskedelmi szervezet

A fokozódó növekedés erős és szilárd alapot igényel, amely a teljesítményre összpontosító magasan képzett munkaerőből áll. A Nilfisknél továbbra is javítani és bővíteni kívánjuk alkalmazottaink képességeit, és szerepükben támogatni a vezetőket. A 2013-ban bevezetett Global Supply Chain Transformation Program programunk segítségével, miközben jelentős mértékben csökkentjük a cost-to-serve költségeket és a működő tőkét.